HONDA MÖNKIJÄ MAASTOMALLI TRX520FPA IRS 4X4
TRX520FA6 | TilaustuoteMaastomönkijä
* Ajonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS -ohjaustehostin
* Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
* IRS-erillisjousitus taka-akselilla
* Uusien metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
* Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
* Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
* Sähköinen etuperän lukko
* 2/4–veto kytkin
* Kaksi levyjarrua edessä
* Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin.
* Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
* Suuri maavara
* Tehokkaat ajovalot ja kirkkaat LED-takavalot
* 3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
* Iso akku (16 Ah)
* Monipuolinen mittaristo
* Optimate akkulaturin pistoke vakiona
Ääriolojen ammattilainen.
Hondan äärimmäisen hienostunut vaativien töiden ja haastavien maastojen kuningas. Honda TRX520 mönkijässä on erillisjousitettu takajousitus, elektroninen polttoaineen ruiskutus sekä kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto. Automatisoidussa DCT-vaihteistossa on seuraava vaihde aina valmiiksi esivalittuna ja vaihtaminen tapahtuu täsmälleen oikeassa nopeudessa millisekuntien nopeudella. Kuljettaja voi itse valita vaihtaako mönkijä vaihteet itsenäisesti vai vaihdetaanko vaihteet kahvojen napeista. DCT-vaihteisto on käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto, jonka edut huomaa parhaiten pahoissa paikoissa ja raskasta kuormaa vedettäessä. Yhtä lailla, normaalimmassa käytössä DCT vaihteisto on erittäin mukava ja äärimmäisen helppo käyttää. Vaihteistosta löytyy myös alennusvaihde, joilla eteneminen erityisen hankalassa maastossa on huomattavan helppoa. Peruutusvaihteen kytkeminen hoituu nyt elektronisella valitsimella, mikä parantaa käytettävyyttä esim. lumitöitä tehtäessä.
Uudet tavaratelineet kestävät isompia hyötykuormia ja uudet säilytyslokerot mahdollistavat paremmin pikku-tavaroiden pysymisen puhtaina ja kuivina. Moottori on aikaisempaa isompi ja ennen kaikkea sen tuottama vääntö on kasvanut merkittävästi. Yhdessä DCT vaihteiston päivitettyjen säätöjen kanssa Honda TRX520FA6:lla ajaminen on entistäkin helpompaa. TRX500FA6 on perimältään haastavien ääriolojen ammattilainen, joka suoriutuu kovistakin työtehtävistä. Malliin tehtyjen monien uudistusten ansiosta se on samalla ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan paras mönkijä, mitä Honda on koskaan valmistanut!
Maastomönkijä
- Ajonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS -ohjaustehostin
- Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
- IRS-erillisjousitus taka-akselilla
- Uusien metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
- Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
- Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
- Sähköinen etuperän lukko
- 2/4–veto kytkin
- Kaksi levyjarrua edessä
- Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin.
- Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
- Suuri maavara
- Tehokkaat ajovalot ja kirkkaat LED-takavalot
- 3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
- Iso akku (16 Ah)
- Monipuolinen mittaristo
- Optimate akkulaturin pistoke vakiona
TEKNISET TIEDOT:
- Moottori: 1-syl., nestejäähd., 4-tahti
- Jäähdytysjärjestelmä:Neste
- Polttoainejärjestelmä: PGM-FI
- Sylinterimitat: 94 x 71,5 mm
- Voimansiirto: Kardaani
- Sytytysjärjestelmä:CDI
- Käynnistys: Sähkö
- Mittaristo: Digitaalinen mittaristo
- Vaihteisto: 2-alueinen DCT-vaihteisto
- Pituus (mm): 2146 mm
- Leveys (mm): 1204 mm
- Korkeus (mm): 1234 mm
- Akseliväli (mm): 1293 mm
- Istuinkorkeus: 909 mm
- Polttoainesäiliö (L): 18.6 litraa
- Renkaat, edessä: 25 x 8-12
- Renkaat, takana: 25 x 10-12
- Jarrut, edessä: 2 x 190 mm levyjarru
- Jarrut, takana: 170 mm levyjarru
- Vetokyky koukulla (kg): 288 kg / 450 kg
- Paino ajokunnossa (kg): 326 kg
- Valot: Ajovalot + lisävalot
- Ohjaus: Nopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
- Virranulosotto: 12 V
- Vuosimalli alkaen: 2020
- Saatavana myös maastomallina: Kyllä
- Väri: Extreme Red
- Värikoodi: R232